The Butterfly Button

נטע שיין

נעים להכיר שמי נטע שיין אמא ל-4 בנות מדהימות שכולן עם הפרעת קשב, ריכוז ולקויות למידה. אני סבתא ל- 6 נכדים מאירים ומוארים שגם הם לקו באותה המתנה, הפרעת הקשב ולקויות למידה.
בזכות בנותיי אני מעל 20 שנה מדריכת הורים, מאמנת עם התמחות בהפרעות קשב ריכוז ועוד.
התחלתי ללמוד אימון עם התמחות להפרעות קשב כדי להבין מה עובר על בנותיי וכדי שאוכל לעזור להן. הן לאורך השנים היו מורותיי הטובות ביותר.
**אני פה כדי שביחד נתמודד עם הקשיים שאתם חווים, מול הילד, מול המערכת, מול עצמכם כהורים.
כן, גם אתם לא נולדתם עם הוראות הפעלה במקרים אלו.

**ניסיוני הרב הינו הן מתוך הלימודים הרבים אותם למדתי, כדי לעזור לאותם ילדים והוריהם והן מתוך הניסיון האישי הרב עם בנותיי ונכדי.

**אני מאמינה שזה אפשרי לבנות רשת תמיכה לילד, הן בבית והן בבית הספר כדי לאפשר לו לחוות הצלחה.
**אני עצמי הנחיתי קבוצות תלמידים בתוך בתי ספר עם שיתוף פעולה מלא מהמנהלת, היועצת והמורים כשלכל אורך הדרך ההורים היו שותפים.
***מרגישים כי אתם מותשים, נשאבים לתוך הסיטואציה מבלי שיש לכם מושג מה לעשות?
אני פה עבורכם להאיר את הדרך ולהחזיק את התקווה שאפשר גם אחרת.

**היום אני מתרכזת בעבודה עם ההורים מתוך אמונה שהשינוי מתחיל מאיתנו, המבוגרים אשר מהווים דוגמא לילדים.

מרב בן חור סבן

מרב בן חור סבן

שמי מרב בן חור סבן, יועצת שינה ומדריכת הורים על פי התיאוריה הפסיכולוגית של אלפרד אדלר, עם התמחות בהפרעות קשב וריכוז. לעולם הדרכת ההורים הגעתי בעקבות חוויה אישית שגרמה לי לחשב מסלול מחדש ולעזוב את תפקידי כיועצת משפטית בכירה.

כאם ל-4 ילדים, מצאתי את עצמי בשתי חזיתות:
מצד אחד, חוויתי לילות לבנים עם התינוק שלי שסבל מבעיות שינה ומצד שני, חוויתי ימים מאתגרים בהם נדרשתי להתמודד עם סיטואציות משפחתיות שונות בהן היו מעורבים ילדיי הגדולים. מצב זה עורר בי תהיות, האם שינוי כלשהו בהתנהלות שלי עשוי להשפיע על יכולתי להתנהל טוב במצבים של בעיות שינה, אי שיתוף פעולה מצד הילדים, או מצבים המושפעים מהפרעות קשב וריכוז ומלקויות למידה. ומכאן, הדרך לעולם ייעוץ השינה והדרכת ההורים הייתה קצרה, חווייתית ומרתקת.

ענת אלחיאני

ענת אלחיאני, אמא ל 4 וסבתא ל-5, בעלת נסיון של עשרות שנים בתחומי החינוך והמוסיקה.
מאמנת אישית, מאמנת הורים, מנחת קבוצות ומאפשרת ביודנסה.
אני מתנדבת בארגון קרגיברס ישראל ומלווה בני משפחה מטפלים.
אוהבת מאוד מוסיקה ומשלבת אותה באימון כדי להביא את המתאמנים להרמוניה אישית ומשפחתית.

יהודית אוליבר

יהודית אוליבר

האני מאמין שלי בהדרכת הורים:
אני חושבת ש"הורות" מזמנת להורים תהליך של מודעות עצמית – "מה שלי, מה של הילד שלי, מה מעורר בי הנושא או העניין בו נתקלתי".
אני מאמינה שהורים צריכים קצת עזרה וליווי על מנת שיוכלו להתנהל במשפחה שלהם כפי שהיו רוצים. להתחבר לדרכם ההורית, להאמין ביכולות שלהם ולקבל את עצמם בחמלה ובסלחנות. להבין שאינם בני אדם מושלמים ולא יהיו הורים מושלמים אולם, יוכלו להיות הורים שלמים.
אני מאמינה שההורים הם המומחים הכי גדולים לילדים שלהם ואני בתהליך בשבילם על מנת לעזור להם לקדם יחסים של שיתוף פעולה עם ילדיהם. ועל מנת להביא לשינוי אותו היו רוצים בבית.

תהליך ההדרכה:
תהליך ההדרכה מכיל כלים יישומיים ופרקטיים והינו קצר מועד. לעיתים נדרשות 4-3 פגישות בלבד על מנת לקבל את הנחוץ להתמודדות עם הקשיים עימם מגיעים הורים להדרכה. ובכל מקרה, מספר הפגישות והתכיפות שלהן נקבעת בהתאם לצורך של ההורים.

רותם דוידס

שמי רותם,
אני מטפלת ביופידבק.
מרכז חיי הוא בתל אביב, כאן אני חיה, עובדת ומגדלת את שתי בנותיי.


כל פעם אני מופתעת מחדש מאיך שתרגול פשוט מול תוכנת מחשב, מקל באופן משמעותי על בעיות רגשיות שונות וכל זה במספר מפגשים בודד.
התודעתי לשיטת ביופידבק כמטופלת, כשחיפשתי שיטת טיפול קצרה ואפקטיבית. השילוב בין טכנולוגיה (המחשב) לעולם הגוף והרגש ריתק אותי. אהבתי את זה שהמחשב שיקף לי מה קורה בתוך הגוף שלי ויכולתי ״למדוד״ את ההתקדמות ממפגש למפגש.

צרו קשר