The Butterfly Button

 

לעבוד על מערכת העיכול דרך הרגליים

 

מהי מערכת העיכול במובן הרגשי?

מערכת העיכול מדברת על פחד משינויים, קושי לעכל שינויים, ולכן נשאל מספר שאלות היכולות לעורר את התהליך-האם את מפחדת משינויים? איפה את מרגישה שהשינוי תוקע אותך? איזה שינוי את רוצה לעשות? מה האתגרים עימם את מתמודדת כיום? לא תמיד תהיה תשובה מייד ובמהלך הטיפול אני מזמינה אותך לחשוב על זה. התשובות יצופו במהלך העבודה על הרגליים.

ברגע שאנו שואלות את השאלות וגם אם עדיין אין תשובות, יתחילו לצוף דברים, נחוש את התשובות שצפות ומקבלות נוכחות, ובהמשך נוכל לתת להן גם מילים.

התהליך עוזר לנו לקבל את התחושות, אנחנו נותנות להן מקום ונוכחות, וגם אם לא ממש מבינות מה הן אומרות לנו נקשיב להן ללא שיפוטיות או ביקורת אלא בחמלה ואהבה. נבין שהן שם וזה בסדר, ובהמשך נבין מה את רוצה באמת וכיצד אנו יכולות להיעזר בתחושות השונות שעולות כדי להקל על עצמנו פיזית ורגשית. וגם אם את עדיין לא יודעת לומר מה בדיוק תוקע את המערכת תתחילי לחוש הקלה ומערכת העיכול תתחיל לעבוד במובן הפיזי. מכיוון שהגוף והנפש יתחילו לעבוד יחד ברמה האנרגטית כדי להגיע לאיזון.

 

מה קורה בטיפול?

בשלב הראשון אני מזרימה את התדר האנרגטי שלי, ותוך כדי עבודה על הרגליים אני שואלת ומכוונת את השאלות לנושא איתו את מתמודדת.

יחד עם התשובות עולות וצפות תחושות ורגשות, זיכרונות וכאבים אשר תוקעים את מערכת העיכול וגורמים לבעיה איתה את מתמודדת וההקלה תגיע תוך מספר טיפולים.

 

לייה קלמן

רפלקסולוגיה ואורתופדיה רגשית

טלפון  054-2182148

הכנסו לעמוד של לייה

 

 

 

צרו קשר