איך נעבור את פסח עם תחושה טובה בבטן?

מלבד התחושה האביבית הנפלאה, לחלק משמעותי מהילדים והמבוגרים אכילת מצות בפרט ומאכלי פסח בכלל ,לא ממש נעימה בבטן.

הרבה מהם לוקחים את מנהגי פסח למקום של אכילת: תפוחי אדמה, ביצים, מצות, שוקולד למריחה וגבינה צהובה.

וחלק משמעותי אוכל מזון "ללא גלוטן" שהם מזונות מעובדים ומלאים תחליפים לא ידידותיים בדרך כלל.

 

ניתן לנווט את חג הפסח למקום ממש ידידותי מבחינת התזונה.

אם נחליט שאנחנו מתגברים את צריכת ה:

1.פירות וירקות

2.דגנים מלאים שאינם חמץ- קינואה/כוסמת/אורז מלא/אורז בסמטי

3.לאוכלי קיטניות: עדשים/חומוס/פול/שעועית/אפונה/סויה/טופו

4.חלבון מן החי: דגים/חזה עוף

5.שתיית מים מוגברת

 

גם אם תאכלו מצה אחת ליום עם מעט שוקולד/חזרת או ממרח אחר, זה לא יגרום לכם לכאבי בטן/שלשולים כפי שהיה עלול לקרות לו הייתם אוכלים מזון ריק מסיבים והמון מצות.

 

 

אז קחו את החג בהנאה ,איכלו מזונות מזינים, ונצלו כל רגע לתנועה, ספורט ומשפחה.

חג פסח שמח טעים ונעים.

 

לרעיונות והדרכה במאכלים מתאימים מוזמנים לשלוח אלי הודעה!

לעמוד המטפלת טלי בן הרוש לחצו פה

שילחו לי הודעה!

 

 

דילוג לתוכן