The Butterfly Button

מהו שמן אתרי?

 

מדובר בתרכובות המורכבות ממולקולות אורגניות קטנות בעלות נטייה להשתנות במהירות ממצב צבירה מוצק או נוזלי לגז כשהם בטמפרטורת החדר, ולכן הן נקראות "נדיפות". התכונות הפיזיקליות והכימיות של התרכובות הללו מאפשרות להן לנוע במהירות דרך האוויר ולהגיב ישירות עם קולטני הריח שיש לנו באף. תכונות ייחודיות אלו הופכות את השמנים האתריים לחומר אידיאלי לשימוש במסגרת טיפולים ארומתרפיים – שימוש בתרכובות צמחיות לסיוע בשמירה על בריאות הגוף והנפש – יחד עם שימושים נוספים. סוג התרכובות הארומטיות הנדיפות הקיימות בשמן אתרי הוא שקובע הן את הארומה של השמן והן את היתרונות שלו.

 

עד היום זוהו למעלה מ-3,000 סוגים של תרכובות ארומטיות נדיפות. המקור הטבעי של השמנים האתריים משתנה בין צמח לצמח, בתוך המשפחה הבוטנית שלו, ובין זן לזן. ההרכב המעודן של הרכיבים הארומטיים הנמצא בכל שמן אתרי הוא שהופך את השמן לייחודי ומעניק לו את היתרונות המיוחדים שלו.

הרכב השמן עשוי להשתנות לפי שעת היום, עונת השנה, המיקום הגיאוגרפי, בהתאם לשיטה ומשך הזיקוק, שנת הגידול, ומזג האוויר ולכן כל שלב בתהליך הייצור הוא קריטי וקובע את האיכות הכוללת של השמן.

ניתן להשתמש בשמנים אתריים במגוון רחב של טיפולי בריאות רגשית ופיזית. ניתן להשתמש בשמן יחיד או בתערובת של שמנים אתריים בהתאם לניסיון של המשתמש ובתועלת המבוקשת.

 

חברת Doterra     היא בעלת תו תקן CPTG לשמנים,

 

מהו תו תקן  CPTG- Certified Pure Theraputic Grade  ?

 

טוהר

השמנים מכילים רק מרכיבים טבעיים. הצמחים להפקת השמנים נאספים באזורים של גידולם הטבעי.

 

בטיחות

בדיקה ובקרת איכות מאפשרים את טוהר ומקוריות השמן, לא נכללות בו שאריות כימיות מזיקות.

 

יעילות

שמנים העומדים בתקני האיכות הגבוהים ביותר. השפעתם על הגוף חזקה והם אינם גורמים לתופעות לוואי.

 

 

חברת Doterra   הינה חברה מובילה בתחום השמניים האתריים ומשווקת בכל העולם.

Doterra  חרטה על דיגלה את תו האיכות לשמנים אתריים והמוצרים אותם היא משווקת הינם עוצמתיים באותה מידה בה הם עדינים.

ערכת הילדים

ערכת הילדים אשר החברה מייצרת מיועדת למצבי חיים שונים בהם נתקלים הילדים בחיי היום יום- חוסר מנוחה, חרדה, ריכוז ועוד. התמציות גורמות לריכוז, רוגע, חיזוק מערכת החיסון ועוד, והכל באופן עדין ועוצמתי.

 

חברת Doterra  מאפשרת לכם, ההורים, לתת לילדיכם את האפשרות להשתמש בכוחותיו הוא מכיוון שאנו מאמינים שלגוף יש יכולת להתגבר על כל אתגר אם רק ניתן לו את הסביבה הראויה.

 

לפרטים נוספים מוזמנים לכתוב או להתקשר

 

ג׳ינה עמית לוי  052-2497236

 

צרו קשר