The Butterfly Button

כיצד נבחר מטפלת?

 

למי מיועד הטיפול?

עלינו לחשוב לפני פנייה למטפלת זו או אחרת למי מיועד הטיפול? האם הוא עבור הילדים? האם עבורנו או בכלל האם אנו זקוקים לטיפול משפחתי?

 

מהי הבעיה?

לעתים לא ברור לנו באמת מהי העזרה לה אנו נדרשים מכיוון שייתכן שיש מצב רגשי שמערבב עם הפיזי, ואז נחפש מטפלת אשר יכולה לעזור לנו במקביל בשני התחומים, או מדריכת הורים לילדים צעירים לא תתאים למתבגרים.

חשיבה מראש תצמצם את זמן החיפוש, ייתכן ומטפלות אשר המליצו עליהן לא מתאימות לנו אם כי הן מציעות טווח גילאים לא מתאים או שיטת טיפול שלא מתאימה לנו.

עלינו לקחת בחשבון מבחינת שיטות טיפול, מה מתאים לנו יותר, מה אנחנו מוכנים לנסות ומה לא, אם אנחנו לא רוצים מטפלת אשר עובדת בשיטה X נדע לא לפנות אליה מראש ולא נתעכב בקריאה.

 

הסמכת המטפלת

בדף האודות של המטפלת נמצאות ההסמכות שלה, היכן למדה, כמה ניסיון יש לה, מהן שיטות הטיפול אותן היא משלבת, וכל מה שניתן לדעת עליה באופן שטחי ולפני השיחה איתה

 

אזור גיאוגרפי

לפני שאנו מתחילים בקריאה וחיפוש אשת מקצוע עלינו לחשוב על האזור הגיאוגרפי המתאים לנו ובשילוב עבור מי מיועד הטיפול. ילד צעיר ואפילו מתבגר נרצה מפגשים פרונטליים, ולכן נצמצם את אזור החיפוש, לנו אפשריים מפגשים בזום.

 

בפורטל יש אפשרות חיפוש לפי מילות חיפוש שונות וביכולותיכם למצוא מטפלת או מצב זה או אחר בקלות ולקצר את זמן החיפוש.

ביכולתכם לפנות לאשת המקצוע ישירות בווטסאפ או בשיחה, להיכנס לדף הפייסבוק או לאתר שלה, ולהמשיך להכיר אותה עוד לפני השיחה הראשונה, וזכרו,

כל מטפלת היא עולם ומלואו ולכן כדאי לקרוא את התוכן שלהן כדי להכירן עוד קצת ואז להתקשר ולבדוק למי אתם מתחברים במדוייק!

 

 

 

צרו קשר